سندیکا به جمع موسسات رتبه‌بندی اتاق پیوست

مرکز ملی رتبه بندی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، گواهینامه تایید صلاحیت سندیکای صنعت برق ایران برای رتبه بندی فعالان کسب و کار در حوزه های مرتبط را صادر کرد.
سندیکا به جمع موسسات رتبه‌بندی اتاق پیوست
تاریخ : ۱۳۹۸/۰۶/۳۱

مرکز ملی رتبه بندی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، گواهینامه تایید صلاحیت سندیکای صنعت برق ایران برای رتبه بندی فعالان کسب و کار  در حوزه های مرتبط را صادر کرد.

بر اساس این گواهینامه، سندیکا با استناد به آیین نامه احراز صلاحیت موسسات رتبه بندی مرکز ملی رتبه بندی اتاق ایران، در گرایش ماشین آلات و تجهیزات، صنایع فلزی و فرآورده های مرتبط شایسته ارزیابی و رتبه بندی فعالان کسب و کار شناخته شد و از این پس انجام این مهم در حوزه صنعت برق و صنایع مرتبط به این تشکل واگذار خواهد شد.

گفتنی است مرکز ملی رتبه بندی اتاق ایران پیرو قانون مصوب مجلس شورای اسلامی در سال 1389 به منظور تسهیل محیط کسب و کار از مسیر شناسنامه دار کردن فعالان اقتصادی، توسعه ابزار رتبه بندی و انتشار گزارش‌های رتبه‌بندی و فراهم کردن زمینه اعتماد برای اعضا، امتیازات ویژه قانونی به فعالان اقتصادی رتبه بندی شده بر بستر شبکه اطلاعات ملی و بین‌المللی، در ساختار نظارتی اقتصادی کشور ایجاد شده است. 

این مرکز نظر به اهمیت و کارکرد نظام‌های رتبه‌بندی علمی و عادلانه در بهبود محیط کسب و کار و لزوم به کارگیری آنها در فراهم آوری بسترهای لازم برای توسعه پایدار روابط تجاری و اقتصادی داخلی و خارجی و در اجرای قوانین و مقرراتی که به عنوان تکالیف قانونی بر عهده اتاق بازرگانی ایران گذاشته شده است، رتبه بندی فعالان اقتصادی را در دستور کار خود دارد.

مرکز رتبه بندی اتاق بازرگانی ایران به منظور ارزیابی منصفانه، جامع و دقیق فعالان کسب و کار تعدادی از شرکت ها و تشکل های اقتصادی را به عنوان موسسات حائز صلاحیت برای رتبه بندی گزینش کرده که تنها نام سه تشکل از جمله سندیکای صنعت برق ایران به چشم می خورد. بر این اساس سندیکا به عنوان نماینده فعالان بخش خصوصی صنعت برق، یکی از مجریان رتبه بندی بنگاه های اقتصادی عضو اتاق بازرگانی خواهد بود. 


امتیاز دهید :


ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.