فراخوان ارزیابی صلاحیت تأمین‌کنندگان انواع یراق‌آلات توزیع

فراخوان ارزیابی صلاحیت تأمین‌کنندگان انواع یراق‌آلات توزیع
فراخوان ارزیابی صلاحیت تأمین‌کنندگان انواع یراق‌آلات توزیع
تاریخ : ۱۳۹۸/۰۴/۳۱







پس از پیگیری‌های مستمر سندیکای صنعت برق ایران، آگهی فراخوان ارزیابی صلاحیت تأمین‌کنندگان انواع یراق‌آلات توزیع توسط توانیر منتشر شد. اين فراخوان به منظور ارزيابي صلاحيت تأمين‌كنندگان انواع یراق‌آلات توزیع و تکمیل فهرست واجدين صلاحيت در زمينه مذكور انتشار يافته و شركت‌هاي زير مجموعه توانير از متقاضياني كه صلاحيت لازم را احراز کنند، در مناقصه‌هاي آتي دعوت بعمل خواهند آورد
.

متقــاضيان در صورت تمايل برای اخذ اسناد مربوط به ارزيابي صلاحيت تأمين‌كنندگان انواع یراق‌آلات توزیع مي‌توانند تا 10 روز پس از درج آخرين نوبت آگهي در ساعات اداري به نشاني ميدان ونك خيابان برزيل ساختمان مركزي شركت توانير طبقه هفتم اتاق 705 و يا سايت شركت به نشاني www.TAVANIR.org.ir مراجعه و اسناد مربوطه را دريافت و تکمیل کرده و تا 30 روز پس از درج آخرين فراخوان، در ساعات اداری و در قبال اخذ رسيد به نشانی مذكور تحويل دهند. اين دسته از متقاضيان در اولويت نخست ارزيابی قرار خواهند گرفت.

شركت‌هایی كه در مواعد تعيين شده فوق نتوانند تقاضای ارزيابی صلاحيت کنند، می‌توانند بصورت موردي تقاضاي خود را ارائه كنند. در اين صورت بررسي صلاحيت بصورت موردي انجام و اسامی شركت‌هایي كه امتياز لازم را كسب و احراز صلاحيت گردند، در مقاطع بعدي به تشخيص دستگاه مركزي به فهرست شركت‌هاي تأييد صلاحيت شده افزوده و نام آنها به شركت‌های زير مجموعه اعلام خواهد شد.

گفتنی است بر اساس تفاهم‌نامه ارزیابی و احراز صلاحیت تامین‌کنندگان تجهیزات صنعت برق، سندیکا به‌عنوان بازوی اجرایی و کارگزار توانیر ارزیابی متقاضیان ورود به وندور لیست‌ شرکت‌های تابعه توانیر را بر عهده خواهد داشت. این تفاهم نامه در اردیبهشت سال 98 میان شرکت توانیر و سندیکای صنعت برق ایران به امضا رسیده است و بر اساس آن پرونده متقاضیان ارزیابی پس از تشکیل در توانیر، جهت پیگیری و اجرای فرآیند ارزیابی به سندیکا ارجاع خواهد شد. 

نامه پیوست


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.