دومین همایش ملی تشکل‌های اقتصادی بخش خصوصی 22 مردادماه برگزار می‌شود

دومین همایش ملی تشکل‎های اقتصادی بخش خصوصی 22 مرداد مصادف با روز ملی تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی در اتاق ایران برگزار می‌شود. معاونت تشکل‌های اتاق ایران از علاقه‌مندان دعوت کرده است تا مقاله‌های خود را بر اساس محورهای این همایش ارسال کنند.
دومین همایش ملی تشکل‌های اقتصادی بخش خصوصی 22 مردادماه برگزار می‌شود
تاریخ : ۱۳۹۸/۰۴/۱۱







دومین همایش ملی تشکل
های اقتصادی بخش خصوصی 22 مرداد مصادف با روز ملی تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی در اتاق ایران برگزار می‌شود. معاونت تشکل‌های اتاق ایران از علاقه‌مندان دعوت کرده است تا مقاله‌های خود را بر اساس محورهای این همایش ارسال کنند.

طبق این اطلاعیه، یکی از برنامه‌های این رویداد ملی بررسی مقالات در خصوص محورهای همایش است. محورهای اصلی این همایش عبارتند از: 

*نقش و جایگاه تشکل‌ها در تحقق اهداف توسعه‌ای کشور

*ظرفیت‌های قانون بهبود مستمر محیط کسب‌وکار

*نقش شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در پیشبرد اهداف تشکل‌های اقتصادی

*ضرورت واگذاری تصدی‌گری‌های دولت به تشکل‌های تخصصی

اتاق ایران علاوه بر محورهای فوق از سایر مقالات مرتبط با موضوع تشکل‌های اقتصادی استقبال می‌کند. معاونت تشکل‌های اتاق ایران از تمامی فعالان اقتصادی، اساتید، دانشجویان و پژوهشگران علاقه‌مند به حوزه تشکل‌ها و انجمن‌های کسب‌وکار دعوت کرده است با توجه به محورهای همایش نسبت به ارسال مقالات خود به آدرس ایمیل societies@iccima.ir با ذکر دقیق عنوان مقاله، مشخصات مؤلف/ مؤلفان (همراه با سوابق تحصیلی و اطلاعات تماس) اقدام کنند.

مهلت ارسال مقالات 31 تیر 98 خواهد بود و پس از داوری مقالات از سوی معاونت تشکل‌های اتاق ایران، مقالات برگزیده در نشریه رسمی اتاق ایران منتشر خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 85732471 معاونت تشکل‌های اتاق ایران تماس بگیرند.



امتیاز دهید :


ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.