اشتغال‌زایی ۱۶ هزار نفری در صنعت تولید برق خورشیدی

با امضای تفاهم نامه همکاری علمی، آموزشی و پژوهشی بین شرکت مدیریت پروژه نیروگاه‌های سولار (از اعضای سندیکای صنعت برق ایران) با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در تاریخ یازدهم اردیبهشت ماه سال جاری، ۱۶ هزار نفر پس از گذراندن دوره‌های آموزشی و کسب گواهینامه مهارت، توسط این شرکت جذب و مشغول به فعالیت می‌شوند.
اشتغال‌زایی ۱۶ هزار نفری در صنعت تولید برق خورشیدی
تاریخ : ۱۳۹۸/۰۲/۲۵







با امضای تفاهم نامه همکاری علمی، آموزشی و پژوهشی بین
شرکت مدیریت پروژه نیروگاه­های سولار (از اعضای سندیکای صنعت برق ایران) با سازمان آموزش فنی و حرفه­ای کشور در تاریخ 11 اردیبهشت ماه سال جاری، ۱۶ هزار نفر پس از گذراندن دوره‌های آموزشی و کسب گواهینامه مهارت، توسط این شرکت جذب و مشغول به فعالیت می‌شوند.

تفاهم نامه مذکور به منظور همکاری، تعامل و هم افزائی فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر در کشور و رشد و توسعه اقتصادی بر پایه عدالت در راستای مهارت افزایی و ارتقای دانش حرفه‌ای نیروی کار و اشتغال‌زایی به امضای علیرضا حاتم زاده، معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و محمدتقی شجاع، رئیس هیأت مدیره شرکت مدیریت پروژه نیروگاه‌های سولار رسید.

این تفاهم نامه در راستای اجرای قانون الزام فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، نیازسنجی، برنامه ریزی، ساماندهی و اجرای دوره‌های آموزش مهارتی و ارزشیابی برای تأمین نیروی کار ماهر در حوزه مربوطه و استفاده از پتانسیل‌ها و امکانات علمی و اجرایی دو طرف برای افزایش کیفیت دوره‌های آموزشی منعقد شد.

فرهنگ سازی آموزش‌های مهارتی در حوزه نیروگاه خورشیدی با هدف ایجاد زمینه‌های اشتغال افراد جویای کار و ارتقای مهارت شغلی شاغلان این حوزه در سطح کشور، انتقال دانش مربوط به تکنولوژی و فناوری‌های جدید وارداتی به کشور به نیروی کار و تهیه و تدوین استانداردهای آموزشی مورد نیاز حوزه نیروگاه‌های سولار از دیگر زمینه‌های همکاری دو طرف در راستای اجرای تفاهم نامه مذکور است.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.  


امتیاز دهید :


ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.