دکتر مدنی رئیس هیئت مدیره انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان خراسان رضوی شد

نخستین جلسه رسمی هیئت مدیره انجمن شرکت‌های دانش بنیان خراسان رضوی با حضور تمام یازده عضو هیئت مدیره این انجمن برگزار شد.
دکتر مدنی رئیس هیئت مدیره انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان خراسان رضوی شد
تاریخ : ۱۳۹۸/۰۲/۱۸







نخستین جلسه رسمی هیئت مدیره انجمن شرکت‌های دانش بنیان خراسان رضوی با حضور تمام یازده عضو هیئت مدیره این انجمن برگزار شد.

در این جلسه بعد از فرایند رای‌گیری برای انتخاب رئیس و نایب رئیس، دکتر سیدمهدی مدنی عضو هیات مدیره و رئیس کمیته دانش‌بنیان سندیکا به عنوان رئیس و مهندس تقوایی به عنوان انجمن نایب رئیس شرکت‌های دانش بنیان خراسان رضوی انتخاب شدند. همچنین آقایان مهندس روشنک و صابر هر کدام به ترتیب به عنوان خزانه دار و منشی هیئت مدیره انجمن انتخاب شدند.

در ادامه جلسه مدنی درباره ماموریت‌های انجمن و هیئت مدیره آن ابراز کرد: هدف و برنامه هیئت مدیره انجمن جذب اعضای بیشتر و مذاکره و تعامل با دستگاه‌های ذی ربط در امر دانش‌بنیان و فناور است.

رئیس هیئت مدیره انجمن شرکت‌های دانش بنیان خراسان عنوان کرد: در هیئت مدیره انجمن تلاش می‌شود با استفاده از ظرفیت‌های قانونی، حمایت‌های لازم و خوبی از تمام اعضا صورت بگیرد.

مدنی در خصوص اعضا هئیت مدیره منتخب انجمن شرکت‌های دانش بنیان استان گفت: خوشبختانه تیم خوب و متخصصی به عنوان هیئت مدیره انجمن انتخاب شده و به جرات می‌توان گفت با پشتوانه و حمایت پارک علم و فناوری خراسان و تلاش اعضا هیئت مدیره انجمن، شاهد اقدامات و گام‌های مثبتی در جهت حمایت از شرکت‌های دانش بنیان استان باشیم.

وی در خصوص عضویت شرکت‌های در انجمن تصریح کرد: انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان خراسان رضوی به دلیل اینکه ذیل اتاق بازرگانی تشکیل شده، یکی از شرایط داشتن عضویت با امکان حق رای در آن، دارا بودن عضویت اتاق بازرگانی است.

رئیس هیئت مدیره انجمن شرکت‌های دانش بنیان خراسان در خصوص عضویت افتخاری شرکت‌ها در انجمن شرکت‌های دانش بنیان خراسان رضوی گفت: برای عضویت به صورت افتخاری در انجمن نیاز به عضویت در اتاق بازرگانی نبوده و شرکت‌های دانش بیان، فناور و عضو مراکز رشد پارک علم و فناوری خراسان به راحتی می‌توانند عضو انجمن شده و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

وی در خصوص تفاوت اعضا رسمی و عضو افتخاری انجمن بیان کرد: این دو دسته از تنها در داشتن حق رای با یکدیگر تفاوت دارند اما در برخورداری از سایر امکانات و مزایا هیچ گونه تفاوتی با یکدیگر ندارند.



امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.