تصمیم کمیته سازندگان دکل‌ برای اقدام کارشناسی درباره اصلاح بخشنامه تعدیل فلزات

جلسه هیات رئیسه کمیته تخصصی سازندگان دکل‌های انتقال نیرو سندیکای صنعت برق ایران دوازدهم اسفند سال جاری در محل سندیکا برگزار شد.
تصمیم کمیته سازندگان دکل‌ برای اقدام کارشناسی درباره اصلاح بخشنامه تعدیل فلزات
تاریخ : ۱۳۹۷/۱۲/۲۰






جلسه هیات رئیسه کمیته تخصصی سازندگان دکل
های انتقال نیرو سندیکای صنعت برق ایران دوازدهم اسفند سال جاری در محل سندیکا برگزار شد.

در ابتدای جلسه با توجه به مشکلات تامین مواد اولیه دکلسازان کشور و هماهنگیهای انجام شده توسط شرکت یاسان با انجمن تولیدکنندگان فولاد کشور، مقرر شد در مورد ایجاد تعرفه جدید برای ورود نبشیهای با استاندارد مورد نظر و فارغ از سایز مربوطه، شرح لازم برای وزارت صمت تهیه و پیگیریهای لازم تا حصول نتیجه بعمل آید .

ادامه جلسه به بحث و تبادل نظر درباره اصلاحات بخشنامه تعدیل فلزات اختصاص داشت و با توجه به اینکه قرار است اصلاحات این بخشنامه تا قبل از پایان سال جاری از سوی سازمان برنامه و بودجه تهیه و صادر شود، تاکید شد که این بخشنامه تعدیل مورد نظر دکلسازان را تامین نخواهد کرد لذا مقرر شد در اولین فرصت در اوایل سال 1398 جلسهای با حضور آقایان مهندس دقت، مهندس مسائلی، (مهندس قربانی از شرکت گام اراک، مهندس پولکی از شرکت یاسان، مهندس هفتنانی از شرکت فراگستر بیستون) تشکیل شود تا پس از بررسیهای دقیق کارشناسی نسبت به اصلاح بخشنامه مذکور در سال 1398 اقدامات اساسی انجام شود.  

بررسی سوالات کمیته حقوقی و قراردادهای سندیکا در مورد فهرست بهای خطوط انتقال نیرو محور دیگر جلسه بود که عنوان شد در تهیه فهرست مذکور پیشپرداخت به میزان 25% و بقیه 75%  یکماه پس از تحویل کالا مورد توجه قرار بگیرد. همچنین تاکید شد که شاخصهای سه ماهه سازمان برنامه و بودجه مدنظر بوده و تسویه حساب کالای تحویل شده 30 روز پس از تحویل آن است. همچنین مقرر شد موارد مذکور به کمیته حقوقی و قراردادهای سندیکا منعکس شود.



امتیاز دهید :


ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.