پیشنهاد سندیکا درباره استانداردسازی محاسبه حق بیمه قراردادها در دستور کار اتاق بازرگانی تهران

در نشست هم‌اندیشی با رؤسا و اعضای هیات مدیره تشکل‌های عضو اتاق تهران مقرر شد بررسی و پیگیری پیشنهاد سندیکا در خصوص استانداردسازی و ایجاد وحدت رویه برای محاسبه حق بیمه قراردادها در دستور کار معاونت کسب و کار و دفتر امور تامین اجتماعی اتاق تهران قرار گیرد.
پیشنهاد سندیکا درباره استانداردسازی محاسبه حق بیمه قراردادها در دستور کار اتاق بازرگانی تهران
تاریخ : ۱۳۹۷/۱۱/۱۷






معاونت کسب‌و‌کار اتاق بازرگانی تهران برای بررسی مشکلات و چالش‌های بنگاه‌های بخش خصوصی در مواجهه با سازمان تامین اجتماعی، نشست هم‌اندیشی با رؤسا و اعضای هیات مدیره تشکل‌های عضو اتاق تهران را برگزار کرد که آقایان سعادتی، مسائلی، سقایی و برزی‌مهر نیز به عنوان نمایندگان سندیکا در این جلسه حضور داشتند.

این نشست که با حضور معاون کسب‌و‌کار و مدیر امور تامین اجتماعی اتاق تهران برپا شد، فرصتی بود تا علاوه بر طرح مهم‌ترین موانع پیش‌روی فعالان اقتصادی در مواجهه با سازمان تامین اجتماعی، هماهنگی بیشتری میان اتاق تهران و تشکل‌ها برای رسیدگی به حل مسائل این بخش ایجاد شود.

طی این نشست، معاون کسب‌و‌کار اتاق تهران با تاکید بر اینکه تعامل و همکاری مستمر تشکل‌های بخش‌خصوصی با اتاق تهران، مسیر کاهش مشکلات مرتبط با سازمان تامین اجتماعی را هموارتر می کند، گفت: صاحبان بنگاه‌های اقتصادی می‌توانند مشکلات کسب‌و‌کار خود با سازمان تامین اجتماعی و عدول احتمالی این سازمان از مصوبات و قوانین لازم‌الاجرایی که هیات وزیران و ستاد اقتصاد مقاومتی تببین کرده است را از طریق سامانه CRM اتاق تهران، در میان گذاشته و این اتاق را در رسیدگی قوی تر به حل مشکلات این بخش را همراهی کنند.

در ادامه جلسه نمایندگان سندیکا پیشنهاد استانداردسازی و ایجاد وحدت رویه برای محاسبه حق بیمه قراردادها را مطرح کردند و بسته پیشنهادی سندیکا توسط آقای مسائلی ارائه شد که مورد استقبال جلسه و اتاق تهران قرار گرفت.

ایجاد شفافیت، جلوگیری از تفسیرپذیری، کوتاه شدن فرآیند اخذ مفاصا حساب، کاهش خواب سرمایه و نقدینگی، کنترل هدفمند بودجه بخش دولتی (کارفرما) و خصوصی، تسریع در تعیین تکلیف قراردادها و بسته شدن آن فیمابین بخش خصوصی و کارفرمای دولتی، کاهش هزینه‌های دولت و تامین اجتماعی، ایجاد تمرکز برای طرفین، افزایش ضریب نقدشوندگی برای تامین اجتماعی و کاهش فساد را از مزایای طرح استانداردسازی پیشنهادی سندیکاست.

در پایان جلسه مقرر شد بررسی و پیگیری پیشنهاد سندیکا در خصوص استانداردسازی و ایجاد وحدت رویه برای محاسبه حق بیمه قراردادها در دستور کار معاونت کسب و کار و دفتر امور تامین اجتماعی اتاق تهران قرار گیرد.



امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.