سامانه پایش و شناسایی قوانین فسادزا و مخل کسب و کار راه‌اندازی شد

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در راستای مسئولیت و وظایف قانونی خود مبنی بر اطلاع رسانی سریع قوانین و مقررات تاثیرگذار بر محیط کسب و کار کشور اقدام به طراحی و ایجاد سامانه پایش و شناسایی قوانین فسادزا و مخل کسب و کار کرده است.
سامانه پایش و شناسایی قوانین فسادزا و مخل کسب و کار راه‌اندازی شد
تاریخ : ۱۳۹۷/۱۰/۱۷






اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در راستای مسئولیت و وظایف قانونی خود مبنی بر اطلاع رسانی سریع قوانین و مقررات تاثیرگذار بر محیط کسب و کار کشور و ایجاد ساختاری برای پایش و شناسایی قوانین و مقررات مخل فضای کسب و کار کشور و نیز شناسایی قوانین، مقررات و رویه های فسادزا، اقدام به طراحی و ایجاد سامانه پایش و شناسایی قوانین فسادزا و مخل کسب و کار کرده است.

اتاق بازرگانی ایران از فعالان اقتصادی دعوت می‌کند با مشارکت و همراهی در این طرح نسبت به معرفی و اعلام قوانین، تصویب نامه‌ها، آیین‌نامه‌ها، بخشنامه‌ها، فرآیندها و رویه‌هایی که موجب ایجاد فساد و همچنین مشکل و اختلال در روند فعالیت بنگا‌های اقتصادی می شوند، اقدام کنند.

اتاق ایران در نظر دارد موارد اعلامی و پیشنهادات ارسالی در این سامانه را بعد از بررسی‌های کارشناسی و تهیه گزارش تکمیلی که با کمک و همراهی معاونت‌ها، مدیریت‌ها و کمیسیون‌های تخصصی اتاق ایران صورت خواهد پذیرفت، برای رفع موانع و تسهیل فضای کسب و کار به مراجع تصمیم گیر در قوای سه‌گانه ارجاع و پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

علاقمندان جهت مشارکت در سامانه پایش و شناسایی قوانین فسادزا و مخل کسب و کار اینجا کلیک کنند.

 



امتیاز دهید :


ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.