برگزاری نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران

سومین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران 17 و 18 مهرماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.
برگزاری نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران
تاریخ : ۱۳۹۷/۰۶/۲۶






سومین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران 17 و 18 مهرماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود
.

هدف از برگزاری این رویداد استفاده از ظرفیت و توانمندی شرکت‌های داخلی در توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر و بررسی چالش ها و موانع این انرژی ها است.

برگزاری کارگاه های آموزشی و سخنرانی از جمله بخش های کنفرانس است، همچنین با همکاری آژانس بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر(آیرینا) دوره مدیریت پروژه نیروگاه های تجدیدپذیر برگزار می شود.

از سویی در نمایشگاهی که همزمان با کنفرانس برپا می شود شرکت های توانمند داخلی، اروپایی و آسیایی در حوزه هایی همچون انرژی بادی، خورشیدی و برق آبی آخرین دستاوردها و محصولات خود را در معرض دید قرار می دهند. کشورهایی همچون هند، آلمان، چین و ترکیه در این رویداد حضور دارند.

کنفرانس توسط انجمن انرژی‌های تجدیدپذیر ایران و با همکاری معاونت علمی‌ وفناوری ریاست‌جمهوری برپا می‌شود، و حضور شرکت‌های معتبر ایرانی و خارجی زمینه را برای تعاملات این حوزه و سرمایه‌گذاری فراهم می کند.

آژانس بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر(آیرینا)، ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی، ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی، وزارت نیرو، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران، سازمان حفاظت محیط زیست، شهرداری تهران از دیگر حامیان برگزاری این کنفرانس بین‌المللی هستند.




امتیاز دهید :


ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.