بازنگری ساختار کمیته‌های تخصصی در دستور کار سندیکا قرار گرفت

جلسه مشترک روسای کمیته‌های تخصصی سندیکای صنعت برق ایران سیزدهم شهریور سال جاری با حضور روسای شانزده کمیته تخصصی و دبیران این کمیته ها در محل سندیکا برگزار شد.
بازنگری ساختار کمیته‌های تخصصی در دستور کار سندیکا قرار گرفت
تاریخ : ۱۳۹۷/۰۶/۲۱






جلسه مشترک روسای کمیته
های تخصصی سندیکای صنعت برق ایران سیزدهم شهریور سال جاری با حضور روسای شانزده کمیته تخصصی و دبیران این کمیته ها در محل سندیکا برگزار شد.

در ابتدای جلسه، علی بخشی، رئیس هیأت مدیره سندیکا، توضیحاتی درباره لزوم ساماندهی و ادغام کمیته­ ها به منظور جلوگیری از اقدامات موازی مطرح کردند که روسای کمیته‌ها به اتفاق آرا، موافقت خود را با این موضوع اعلام کردند.

طرح و بررسی موضوع تشکیل فدراسیون برق، لزوم بررسی تاپ چارت 10 تشکل­ مشابه در کشورهای توسعه یافته و لزوم شفاف شدن نحوه انتخاب اعضای هیات مدیره، ساختار جدید کمیته­ ها و تقویت ارتباط هیأت مدیره با کمیته ­ها از دیگر محورهای این جلسه بود.

در ادامه جلسه سپهر برزی­مهر دبیر سندیکا توضیحات تکمیلی درباره بررسی­های انجام شده توسط دبیرخانه و معاونت پژوهشی در خصوص ساماندهی و تغییر ساختار کمیته­ها در جهت چابک­ترکردن عملکرد کمیته­های تخصصی سندیکا و شفاف­سازی فعالیت­ها­، ارائه کرد و مقرر شد طی دو ماه آینده بررسی­های کامل­تری بر روی مدل پیشنهادی انجام و به هیأت مدیره ارائه شود.

وی همچنین به ایجاد کارگروه­ های فراکمیته ­ای و استعلام زمینه فعالیت مشخص از اعضا با هدف داشتن یک حق رای در سندیکا اشاره کرد. اصلاح آیین­ نامه­ های قراردادها، تفکیک قرارداد تیپ پیمانکاری از بازرگانی، پیگیری مشکلات پیمانکاران توزیع در خصوص اسناد خزانه از دیگر موارد طرح شده در جلسه بود.

در پایان جلسه حاضرین به بحث و تبادل­نظر در خصوص وضعیت کنونی شرایط اقتصادی و خط­ مشی سندیکا در استفاده از ظرفیت­ های موجود با سیاست جلوگیری از ضرر و زیان اعضا با خاتمه قراردادها پرداختند. 



امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.