انسجام اعضای سندیکا راهکاری اساسی برای عبور از بحران

جلسه کارگروه قراردادهای متوقف بیست و سوم تیر سال جاری با حضور آقایان بخشی، باقری، مسائلی، طاهرزاده و محمدی دبیر کارگروه قراردادهای متوقف، در محل سندیکای صنعت برق ایران برگزار شد.
انسجام اعضای سندیکا راهکاری اساسی برای عبور از بحران
تاریخ : ۱۳۹۷/۰۴/۲۶





جلسه کارگروه قراردادهای متوقف بیست و سوم تیر سال جاری با حضور آقایان علی بخشی رئیس هیات مدیره، پیام باقری نایب رئیس هیات مدیره، مهدی مسائلی عضو هیات مدیره، امیرحسین طاهرزاده رئیس هیات مدیره شرکت توان گستر دقیق  و علی محمدی دبیر کارگروه قراردادهای متوقف، در محل سندیکای صنعت برق ایران برگزار شد.

در ابتدای نشست، دبیر کارگروه گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای حل معضل قراردادهای متوقف با مجلس شورای اسلامی، سازمان برنامه و بودجه، شرکت توانیر و وزارت نیرو ارائه کرد، سپس اعضای کارگروه به بحث و بررسی در خصوص این اقدامات و تعیین مواضع بعدی کارگروه پرداختند .

بررسی موضوع انسجام اعضای سندیکا، تهیه میثاق‌نامه، الزام و پایبندی اعضا به این میثاق‌نامه یکی از موضوعات اصلی این نشست بود که مقرر شد کمیته حقوقی و قراردادها در اولین جلسه خود به بررسی این موضوع پرداخته و ساز و کار اجرای آن را جهت هر چه بهتر عملیاتی شدن میثاق نامه، بررسی کند .

بررسی روش‌های تشویقی، حمایتی و بازدارنده میثاق نامه مذکور از دیگر محورهای مورد بحث بود که مقرر شد این موضوع نیز در کمیته حقوقی و قراردادها مورد بحث و بررسی قرار بگیرد .

در نهایت مقرر شد اقدامات کارگروه قراردادهای متوقف با محوریت حل معضل 79 فقره قرارداد مطرح، طی جلساتی که با شرکت توانیر، مجلس شورای اسلامی و سازمان برنامه برگزار می‌شود، مورد پیگیری قرار بگیرد.




امتیاز دهید :


ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.