مجمع عمومی سندیکای صنعت برق ایران برگزار شد

مجمع عمومی سندیکای صنعت برق ایران برگزار شد
مجمع عمومی سندیکای صنعت برق ایران برگزار شد
تاریخ : ۱۳۹۷/۰۴/۲۰





مجمع عمومی عادی سالانه سندیکای صنعت برق ایران، 19 تیر سال جاری با حضور نمایندگان بیش از 120 شرکت عضو سندیکا، مسئولان این تشکل و نماینده اتاق بازرگانی ایران در محل این اتاق برگزار شد .

در ابتدای مراسم مهندس علی بخشی، رئیس هیأت مدیره ضمن تقدیر از حضور اعضا در مجمع به بحث قراردادهای برق اشاره‌ای کرد و گفت: متاسفانه با توجه به نوسات نرخ ارز و فلزات و غیرقابل پیش بینی بودن برخی مسائل، تبعات سختی برای شرکت‌های ما در پی داشته است، ضمن اینکه خود ما هم پیش بینی درستی از شرایط اقتصادی نداشتیم و این امر منجر به تکرار مشکلاتی برای فعلان صنعت برق شده است.

وی ادامه داد: سندیکا در 6 سال اخیر موضوع قراردادها را از وزارت نیرو و مبادی مرتبط پیگیری کرده است تا تمامی ریسک‌ها در این قراردادها دیده شوند و از زمین گیر شدن شرکت‌ها جلوگیری کنیم.

در ادامه پس از به حد نصاب رسیدن تعداد اعضای واجد شرایط، از حاضرین خواسته شد تا هیات رییسه را برای اداره جلسه انتخاب کنند که با رأی اعضای حاضر در مجمع، مهندس علی بخشی به‌عنوان رئیس هیأت رئیسه، مهندس پیام باقری  به‌عنوان نایب رئیس، مهندس نصراله رهنما و مهندس جمشید بردبار به‌عنوان ناظران و همچنین مهندس مسعود سعادتی به‌عنوان منشی جلسه تعیین شدند .

در ادامه، سپهر برزی مهر دبیر سندیکا طبق دستور جلسه مجمع، گزارش عملکرد سندیکا در سال 96 را در محورهایی شامل قراردادهای تیپ، قراردادهای متوقف، پیگیری مطالبات اعضا، مالیات، بیمه تامین اجتماعی، کارگروه مجلس، کارگروه راه حل، تدوین فهارس بهای برق و تعرفه ها، حمایت از شرکت‌های دانش بینان و ... ارائه کرد. (برای مشاده گزارش کامل اینجا کلیک کنید)

وی همچنین به ارائه گزارشی درباره پیشرفت سند راهبردی کسب و کار صنعت برق ایران، پیگیری منافع اعضا از طریق رسانه های سندیکا، همکاری با تشکل‌های اقتصادی، پژوهش و برنامه ریزی و برگزاری مجامع و نمایشگاه‌های تخصصی پرداخت.

برزی مهر در پایان گزارشی از فعالیت شعب سندیکا و روند عضوگیری این تشکل در سال 96 ارائه کرد و گفت: شعبه خراسان و اصفهان فعالیت قابل توجهی دارند و با تشکیل کارگروه‌ها پیگیر مشکلات اعضا هستند اما شعبه فارس فعال نیست و هیات مدیره باید برای فعال شدن این شعبه تدابیری اتخاذ کند. (برای مشاهده گزارش کامل اینجا کنید).

در ادامه مهندس حسین شجاعی، بازرس سندیکا به ارائه گزارشی از عملکرد مالی سندیکا پرداخت و تمامی مباحث مالی این تشکل را با جزئیات کامل برای اعضای حاضر در مجمع تشریح کرد.

در انتهای جلسه مجمع، صورت‌های مالی ارائه شده از سوی سندیکا با اکثریت آرا تصویب شده و انتخاب بازرس نیز برای دوره بعد به رأی گذاشته شد. مهندس شجاعی و مهندس میرصدری دو کاندید بازرسی دوره بعد سندیکا بودند که میرمحسن میرصدری با بیشترین رأی به‌ عنوان بازرس اصلی و مهندس شجاعی به‌عنوان بازرس علی‌البدل سندیکا انتخاب شدند

همچنین با رای اعضا روزنامه دنیای اقتصاد مجدداً به‌عنوان روزنامه رسمی مجمع باقی ماند و بودجه ارائه‌شده در گزارش مالی سندیکا با اکثریت آرا به تصویب رسید.

گفتنی است در این دوره از مجمع عمومی سندیکای صنعت برق ایران از مهندس پرویز غیاث الدین به عنوان دبیر سندیکا تقدیر شد و حکم مشاور سندیکا به وی اعطا شد. 

امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

ماهنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.